Men utmaningen då..?

Ursäkta den dåliga framförhållningen, men jag är då i alla fall inne på dag 5 nu. Enda gången jag smakade en godis var på Lydias 3-års dag i torsdags. Annars har jag hållit mig borta.

Träningen har gått lite si så där. Jag har inte tränat varje dag men jag har tränat mer än vad jag har gjort innan så bara det är ju en utveckling tycker jag. Igår gick jag till exempel till jobbet i blåsvädret vilket inte var så skönt eftersom jag hade frossa i en timme efteråt, men jag kände mig duktig i alla fall.

Och så borde väl allt dansande igår gällas som träning? För det blev en hel del dans ska jag säga er, och självklart var ju miljonlotteriet hetast på dansgolvet! Jag lovar att jag ska uppdatera oftare om utmaningen i framtiden.

Kommentarer
Therese säger:

Det är ju gratis träning på S.t.a.r till den 21:a ;).

2012-01-14 | 14:36:40
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback