Liten utmaning till mig själv, dag 1.

Jag har förresten tänkt att börja med en liten utmaning till mig själv. Jag ska nämligen inte äta godis på 30 dagar. Sen när dessa 30 dagar har gått så kanske jag tar bort chips, fika m.m. Men jag tänkte att jag skulle börja lite lätt. Och så tänkte jag att jag även skulle börja träna minst 30 minuter per dag.

Så idag är det alltså dag ett på denna utmaning och jag har faktiskt inte ätit något godis. Dock så åt jag nyss lite cheeseballs istället..

Har ju dessutom simmat 30 minuter idag så där fick jag min lilla träning också.

Tror inte att detta kommer bli så intressant för er, men varför jag har det i bloggen är för att jag aldrig håller godislöften, så därför tänker jag att om jag har det i bloggen som folk läser så måste jag hålla det. Ja, jag vet att jag är smart.

Nu ska vi se Super 8. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback