Galen helg!

Helt galen helg. Har druckit både fredag och lördag (vilket verkligen inte är likt mig som inte ens tycker om att dricka i vanliga fall) och har inte varit ett dugg bakis. Dock så har jag varit vaken alldeles för länge båda dagarna eftersom jag envisades med att se Dexter varje gång jag kom hem. Men vi lever bara en gång, och dygnet kan jag vända om ikväll. Kommer nog gå bättre när jag inte har alkohol i blodet.

Ikväll blir det nog att hälsa på personerna jag tycker om mest, min bror och hans barn, alltså mina "brorsbarn" (det ordet låter bara inte rätt..), så bara dom är hemma så blir det att fara dit.

Men nu ska jag dra vidare, bli inte förvånade om jag inte bloggar på ett tag igen, har ju en liten svacka i mitt liv nu som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback