Filmmaraton

Jag och anton kunde inte samsas om vilken film vi skulle se. Jag ville se eat, pray, love, och anton ville se någon gladiatorfilm så tillslut bestämde vi oss för att se båda. Vi har just sett min film och är nu inne på Antons film som definitivt inte verkar lika bra bland annat för att det är kinesisk undertext på den. Så jag passar på att blogga lite!

Den här veckan är jag ledig på fredag eftersom det är en röd dag och det känns otroligt skönt med långhelg ska ni veta. Har dock inte så mycket planerat men det skulle nog vara skönt att bara ta det lugnt också. Men nu ska jag återgå till filmen och i alla fall låtsas att jag tycker den är bra. Ska försöka lägga upp den sista delen med sammanfattningen av 2011 imorgon då jag har min dator. Ha det bra tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback