En sån där dag..

Idag är en sån där dag då jag verkligen inte ville gå upp ur sängen. Anledningen till varför jag känner så är att jag inte har någonting alls att göra. Jag sitter hos Anton och var lite dum och tog inte med mig fler saker att göra. Jag tog med mig en bok, men den läste jag ut igår. Och så tog jag med mig min stickning, men den stickade jag klart på igår. Så istället så sov jag väldigt länge.

Hade även tänkt att ta mig ut på en promenad en sväng men det snöar så mycket ute och jag hatar när det snöar så det känns faktiskt inte så lockande det heller så jag får väl ladda ner någon bra film och se istället så jag har nått sätt att fördriva tiden på. Så film it is. Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback