Bookaholic!

Jag är på allvar galen. Bara under den här månaden har jag beställt hem åtta nya böcker. Det är ingen tvekan om att jag kommer hinna läsa dom, för det vet jag att jag kommer eftersom jag läser så pass mycket, men ändå, åtta böcker? Helt wild and crazy likzåååm!

Ja. Jag är lite övertrött.

Men hur som haver så har jag bland annat köpt trilogin med "Hungerspelen" som så många har pratat med, dock så har jag inte fått hem böckerna ännu så jag kan inte smeka på dom eller lukta på dom.

Som sagt. Övertrött.

Egentligen borde jag sova, ska upp och ge blod imorgon. Men egentligen, sömnbrist + blodbrist = billig fylla?

Höhöhö. Sitter och skrattar åt mig själv just nu. Ha det bra tills vidare!

Här har ni mig, klockan 2.00 på natten, och ändå är jag inte bitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback