17 Januari

Vaknade med ett ryck imorse och insåg att jag hade sovit mycket längre än vad det var tänkt. Så alla de saker jag hade tänkt få gjort idag har jag inte fått gjort. Dock så har jag plockat bort lite från golvet och så där tidigare, men ändå har jag mycket kvar att göra, men det hinner jag nog inte idag.

Det är tråkigt när en dag försvinner så där fort och jag funderar starkt på att börja vända tillbaka dygnet ordentligt så att jag i alla fall tar mig upp senast 10.00 varje dag. Behöver verkligen få ut mer av dagarna, plus att det blir jobbigt de gånger då jag jobbar dag och helt plötsligt måste vända tillbaka dygnet ordentligt för att nästa dag vända tillbaka det igen eftersom jag lider av den inte så bra egenskapen av att alltid vara pigg på kvällarna.

Men nu ska jag gå och slänga ihop nå mat (värma upp rester) innan jag far till jobbet. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback