Temafesten i fredags

Ikväll (eller snarare igår) så var den första helgdagen på några veckor som jag var nykter, vilket var riktigt skönt och det kändes att jag behövde det eftersom jag vaknade imorse och var otroligt bakis, vilket är någonting som jag aldrig brukar vara så det var någonting väldigt.. Intressant, eller i alla fall väldigt jobbigt.

Fredagen var i alla fall riktigt bra, och de flesta som kom var utklädda, vilket var riktigt roligt eftersom många inte brukar vara så engagerade i sådant. Jag klädde ut mig till en rockabilly-brud, vilket jag passade så bra i att jag funderar på att köra på rockabilly på heltid! Självklart följde även kameran med under kvällen, även fast den glömdes bort framåt slutet så har mest bilder från början av festen, men tänkte ni kunde få någon liten bild i alla fall.

Så här såg alltså jag ut!

Lite fina människor!

Jag och Anna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback