Sunday, bloody sunday.

Idag är det söndag igen och det firar jag genom att vara lite smått bakis. Har dock haft en bra helg (ännu en) så det är det värt. I fredags var jag och lite folk här hemma hos mig i Svensbyn och drack drinkar i form av vin och fruktsoda. Egentligen är jag en sådan som faktiskt tycker om vitt vin men det vi drack var ett av de värre jag smakat så det blev vindrinkar!

Igår så var jag på förfest i Hortlax, sen blev det krogen. Riktigt trevligt. Dock så hade det gärna fått gå lite mindre pengar, men från och med nästa helg ska jag börja ta det lugnt igen och inte köra två dagars, det är ju inte min grej egentligen men alla de senaste gångerna jag har festat så har jag haft så grymt trevligt och träffat grymt många trevliga människor så jag tycker inte att det spelar någon roll egentligen. Bara man har roligt så.

Idag har jag köpt hem kex och brieost men jag är inte helt säker ännu på vad kvällen har att erbjuda, men ett som är säkert är att jag ska träffa Sara i alla fall vilket känns väldigt bra! Var ett litet tag sedan så har saknat min lilla vän.

Men nu blir det duschen. Hade tänkt att bjuda på lite bilder men är way to lat för att orka föra in från kameran och så där nu, så nu får nöja er med ett tråkigt textinlägg så lägger jag kanske upp lite bilder senare istället. Ha det bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback