Mitt händelserika liv..

Man känner sig gode betydelsefull när man kollar i sin kalender och inser att det enda som är inplanerat i veckan är olika evenemang på helgerna medan vardagarna är tomma. Dock så kommer jag säkert på något att göra. Ska bli lite häng med Marina någon dag bland annat. Men det är så svårt att göra någonting när man bor i Svensbyn, inte har någon bil och det inte går några bussen. Det går tre bussar från Svensbyn under en dag. Den första går typ 7.15, den andra 8.20 och den tredje går 15.45, så det är inte så roligt. Dessutom går det dåligt med bussar hem också, så när jag väl tar mig in, finns det stor risk att jag inte tar mig hem. Dock så kanske jag tar mig i kragen och far med mamma och tränar eller något, om jag minns helt rätt ska jag nämligen ha en gratisgång så det kanske blir så!

Nu ska jag bege mig ner och äta någonting i alla fall. Vi hörs och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback