Lite bilder bland annat

Idag så försöker jag att vara lite duktig i alla fall. Jag håller på att tvätta, har betalat en massa räkningar och ringt runt lite för att kolla upp lite saker. Blev även uppringd av ett företag och fick veta att jag får komma på arbetsintervju på onsdag, så det blir väldigt roligt att få göra det även fast jag känner mig lite ringrostig nu eftersom det var ett tag sedan jag var på arbetsintervju. Men det ska nog gå bra!

Annars så ska jag nog bara stanna hemma idag eftersin jag verkligen behöver minska på mitt tvättberg. Jag har så oerhört mycket kläder att det inte märks att det minskar i garderoben, men det märks på tvätthögarna.

Tänkte även att jag skulle passa på att bjuda er på lite bilder från i helgen, så här har ni dom:

Vi satt på golvet och åt ett supergott friterat bröd! Kommer garanterat

att köpa det och prova på att göra själv.

Mina underbart fina (föredetta) arbetskamrater!

Linnea lagade supergod mat från Sri Lanka!

Jag var töntig och låtsades att jag drack trots att jag var nykter,

I "drinken" är det egentligen bara Loka Citron. Lyckades då se

full ut i alla fall.

 

 


Kommentarer
Felix E säger:

Lycka till sen på intervjun! :)

2012-02-27 | 18:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback