La stada

Nu är jag hemma igen efter en fin dag på staden med Sandra och med mormor. Jag hittade en fin klänning som jag nog kommer råka köpa imorgon när jag får pengar. Fast jag behöver faktiskt en ny klänning, det känns tråkigt att ha samma klänningar så ofta under helgerna så det tycker jag absolut att jag kan unna mig.

Jag måste bara få fråga er: Vad tycker ni om modet i år? Jag är ingen modemänniska och har ofta på mig mer bekväma kläder som jag trivs med än jättesnygga kläder, men jag måste i alla fall säga att jag älskar årets mode! Det är som om 80-talet har kommit tillbaka igen och jag älskar alla färgglada kläder, man blir så mycket piggare.

Om ett tag ska jag äta köttsoppa och efter det ska jag följa med ma och pa till luleå en sväng, så kommer bli borta några timmar igen, men hade tänkt att jag ska hinna lägga upp den första bilden från utmaningen innan dess. Så det kommer strax ska ni se!

Kommentarer
Rebecca säger:

kikar in :)

2012-02-23 | 15:47:59
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback