Klokt val att vara nykter

Kom just hem från en helt underbar kväll/natt och jag ångrar verkligen inte mitt val att vara nykter, för har haft precis lika roligt (om inte roligare) som jag skulle ha haft om jag var onykter, så alkohol behövdes verkligen inte. Dessutom var det skönt att få köra bil och styra lite själv över tiderna och veta säkert att man tar sig hem och att ens vänner tar sig hem så det var bra.

Har till och med varit så duktig att kameran har fått hänga med hela kvällen så kommer att bjuda på lite bilder imorgon (eller bör jag säga senare idag), för nu är jag alldeles för trött. Så det kommer imorgon.

Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på mysplaylisten tills jag somnar, vilket jag kommer göra typ direkt. Så god natt på er så hörs vi om några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback