If this ain't love then how do we get out?

Oj vad det känns som om den här dagen har gått snabbt alltså. Fast kanske beror på att jag till och börja med sov bort halva dagen och att jag sedan inte hunnit med så mycket förutom att träffa några fina människor här hemma hos mig som kom förbi och spelade lite spel och åt snask. Riktigt mysigt har det då varit i alla fall! Men nu när jag väl är själv så känns det gode konstigt eftersom jag verkligen inte hade lust att vara det just ikväll av någon anledning. Så därför funderar jag, helt allvarligt på att gå på en kort promenad bara för att få rensa tankarna lite. Jag vet att klockan snart är 23.00 men det är ju ändå inte så att jag kommer somna nu eller så, så känner att det är lika bra att göra något vettigt.

Senare ikväll/inatt kommer jag även bjuda på en liten utmaning som jag hittade på min systers blogg eftersom den verkade rätt intressant, och eftersom jag inte har så mycket att skriva om nu när det inte händer så mycket i mitt liv. Och så kommer jag även bjuda på en dikt (tro det eller ej, första dikten på ett år) som jag knåpade ihop igår. Men det blir om ett litet tag, först blir det nog kanske den där promenaden jag pratade om. Ha det gött tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback