Idag är det fint väder!

Idag är en sådan dag där alla redan hunnit vara ute och kört skoter, varit och grillat m.m. och hunnit komma hem igen medans jag fortfarande inte har kollat ut genom fönstret ens. Dock så kanske även jag trotsa min livsstil och fara och grilla i det fina vädret även fast det inte precis är någonting som jag gillar egentligen eftersom jag alltid blir alldeles för kall och blöt och fastnar i all snö m.m. Men någon gång i ens liv måste man väl ändå ändra sig? Jag gillar ju sol trots allt, trots att det är det enda med vintern förutom skoterkörning (trots att jag inte ens äger en skoter, men det kanske är just därför?). Det är konstigt hur en människa kan fungera.

Annars ska jag försöka hinna förbi min bror och hans familj en sväng, var allt för länge sedan jag träffade mina "brorsbarn". Annars är den här dagen rätt så ledig, vilket alla andra dagar är för mig också just nu eftersom jag blev arbetslös i onsdags. Men jag söker nya jobb och lovar att försöka att skaffa mig ett liv igen!

Men nu ska jag sluta ägna tid åt bloggen och göra något vettigt istället, typ som att sitta på facebook (hehe). Men ha det bra tills nästa gång vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback