Fredag!

Godmorgon på er!
Slänger in ett snabbt inlägg till er, ska nämligen fara på stan och luncha (för mig blir det frukost) om fem minuter så är lite stressigt. Dock så har jag hunnit ta god tid på mig att göra mig klar m.m. och har inte varit det minsta stressad alls vilket har känts otroligt skönt.

Idag kom även löningen, så lite shopping kommer jag nog även komma hem med, och om ni är riktigt snälla så kanske (bara kanske) jag lägger upp lite bilder på det senare.

Ikväll är det även avslutningsfest på jobbet vilket både känns riktigt trevligt och riktigt sorgligt, vad händer efter det liksom? Men det ska nog bli riktigt trevligt, och ser fram emot det.

Men nu måste jag börja bege mig, slänger in en bild senare på min "frukost" då jag har käkat och kommit hem och så eftersom det är andra etappen på utmaningen. Men vi hörs senare då och ha det bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback