Praktik

Eftersom att jag hade en ganska fullbokat dag igår så hann jag aldrig berätta för er att jag har fått praktikplats på ett supermysigt, nyöppnat café här i Stockholm. Jag är superglad över det här, helst eftersom att jag fick praktikplatsen så pass snabbt också, har ju bara bott här i en vecka ännu!

Så någon gång nästa vecka börjar jag alltså där, så det är bara att ni håller tummarna för mig att det går bra!

Annars har det inte hänt så mycket. Vi var och såg Norlie och KKV i måndags och igår var vi och lunchade på Jensens för att fira att jag fått praktik. På kvällen fick vi även finfrämmande av Elin som ska sova här i några dagar. Nu ska jag göra mig klar inför stan! Bjuder på två bilder tills vidare.


Kommentarer
Sara säger:

Grattis till praktikplatsen! :)

2012-08-22 | 12:55:17
Bloggadress: http://formonkeys.blogg.se
Linnéa säger:

Heja Linda! :D En riktig norrlänning är allt vad stockholms caféer behöver, haha :D Vill också flytta ner... typ... ibland iaf!

Svar: Ja men eller hur Linnéa? Nu ska jag ta över den här staden! Det tycker jag definitivt att du ska! ;)
Linda Hurtig

2012-08-23 | 16:22:45
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback