På tisdag far jag!

Shit alltså. Nu har jag äntligen bokat resa till Stockholm. På tisdagmorgonen far jag! Det känns riktigt spännande samtidigt som jag har lite ångest för allting som jag måste göra. Dock så är ångesten inget ovanligt syndrom, den kommer alltid när jag ska prova någonting nytt. 
 
Helgen kommer bestå av jobb fredag, lördag och söndag, och emellanåt ska jag försöka att hinna med att träffa hela min släkt och alla mina vänner för att säga hej då till dom. Jag håller på att försöka få mamma att bjuda hela tjocka släkten på palt på söndag så att jag hinner träffa alla här, så de i min familj som läser det här får jättegärna ringa och tjata på henne lite, hehe. 
 
Imorgon ska jag en sväng på Sara på Nolia för att kolla in lite mer, och sedan ska jag göra några ärenden i stan och även försöka att hinna med att hälsa på hos mormor eftersom jag inte hann hälsa på idag som det var tänkt. Nu ska jag hänga lite tvätt, och sedan ska jag sova. Ha det bra!

Kommentarer
Therese säger:

Jaså redan? Ja, då måste vi ju hinna träffas :).

2012-08-09 | 01:31:37
Bloggadress: http://theereese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback