Nattugglar

Av någon anledning har jag lite svårt att sova just nu, kanske beror det på att jag fick i mig några chokladbollar (som jag snällt slängt ihop för pojkvännens skull) och en kopp te precis innan läggdags. Fast med tanke på att jag även hunnit med att läsa ca 100 sidor från boken "Blonde" så tycket jag att jag borde ha blivit någorlunda trött, men icket.

Idag har vi haft det fullt upp med att montera ihop hyllor hela dagen. Vi har knappt hunnit med att äta. Har som bara varit att slänga i sig maten och sedan fortsätta med monteringen. Dock så blev resultatet oerhört bra och jag är nöjd och stolt över Adrian som gjorde det så bra (tro inte nu att jag inte gjorde någonting, för jag gjorde en hel del, hehe ;)), så han förtjänade chokladbollarna!

Imorgon ska jag på Ikea igen och köpa lite saker som glömdes bort sist, sedan ska jag på stan och spendera ytterligare pengar och på kvällen ska vi till Grönan för att se självaste Lars Winnerbäck! Jag har längtat hela sommaren efter honom, helst eftersom det inte blev att se honom på stadsfesten i Skellefteå men nu är det äntligen dags! Nu ska jag dock försöka att sova, kommer bli en lång dag imorgon. Bjuder en bild på resultatet av hyllorna tills vidare. Sov gott världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback