Ikea

Oj vad jag känner mig självdestruktiv just nu. Min mage är rätt så känslig och jag har ätit allt möjligt som jag inte tål idag vilket inte känns som någon höjdare. Till frukost har jag vräkt i mig en massa av Sandras underbart goda laxröra, vilket kanske inte är så bra i sig. Sedan har jag då ätit vitt bröd till det vilket jag inte heller riktigt tål, och så oboy på det vilket jag definitivt inte tål.
 
Men eftersom det är självförvållat får jag väl skylla mig själv, och kan iallafall säga att det lätt var värt det ;).
 
Idag ska vi hinna med både Ikea och stan hade vi tänkt och spana in lite saker som vi vill ha men som vi inte riktigt har råd med. Sedan så vankas det grillmiddag ikväll med Carro och Rasmus vilket kommer bli mysigt. Alltid roligt att hitta på lite saker!
 
Jaja, nu ska jag gå och tjata på min pojke att göra sig klar någon gång. Vi hörs när vi hörs och vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback