Hur får man ner hela sitt liv i en resväska?

Har börjat packa inför Stockholm nu, känner att jag verkligen inte kommer att få med allt som jag skulle vilja få med mig första svängen, men det kommer nog inte dröja så länge innan jag får hämta resten. Som det ser ut nu kommer jag fara någon gång under nästa vecka, så det kommer bli super! Annars då? Just nu sitter jag och ser på 90210 och ska strax sova eftersom att jag ska upp på jobb imorgon. På sistone har jag även börjat om med lite pyssel, bland annat så har jag gjort några armband och en tavla som jag hade tänkt lägga upp bilder på så att ni får se hur dom ser ut. Här har ni bilderna så skriver jag mer någon annan gång. Och ja, jag vet att jag klantade mig med stavningen på tavlan.


Kommentarer
Sandra säger:

Ska du flytta?

2012-08-06 | 21:17:40
Bloggadress: http://www.sandrakristinejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback