Helgen

Helgen har varit super. I fredags så var det tänkt att vi skulle på Grönan men vi uteslöt det eftersom det blev så sent och var bara hemma och såg på film istället. I lördags så vankades det däremot kräftskiva med lite folk vilket var riktigt trevligt. Provade till och med på Stockholm uteliv, vilket var riktigt roligt eftersom jag aldrig har varit ut i Stockholm tidigare. Det enda som var lite tråkigt var att de flesta ställen som tydligen skulle vara bra, redan hade stängt så det blev ändå relativt tidigt för oss, vilket bara var skönt eftersom att jag var gode trött.
 
Förresten så har jag ju adressändrat nu, så nu är alltså min adress inte längre i Svensbyn utan i Stockholm. Så nu är det bara ett jobb som saknas! Och på tal om jobb så håller jag faktiskt på att söka en massa praktikplatser nu, så håll tummarna på att jag ska få något.
 
Ikväll ska vi och se Norlie och KKV på grönan, vilket jag tror kommer bli supermysigt. Alltid roligt att ha någonting att göra under vardagarna!
 
Nu ska jag återgå till jobbsökandet. Bjuder på lite bilder från i lördags!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback