Bordslöpare i skinn?

Jag är på jakt efter en bordslöpare i skinn. Jag har googlat hur mycket som helst, jag har till och med läst i bloggar men de enda jag hittar som säljer bordslöpare är antingen privata eller så har de slutat sälja för länge sedan. Så om någon vet vars man kan hitta en bordslöpare i skinn så får ni jättegärna dela med er av den informtionen, för jag är så desperat att jag snart syr en egen, och jag hatar att sy! 
 
På tal om annat så är det ju tänkt att jag ska börja plugga upp lite betyg på distans på måndag men med tanke på att jag tydligen måste fara upp till Piteå mycket oftare än vad jag trodde att jag skulle behöva (vilket jag inte har råd med) så måste jag nog ställa in det och bokföra mig här i Stockholm istället så att jag kan börja läsa upp betygen här. Det skulle bli så mycket smidigare för mig, och så skulle det nog få mig att känna mig mer hemma här också eftersom jag inte riktigt har hittat den känslan ännu. Visst, jag trivs jättebra här, men det känns fortfarande som om jag är på semester.
 
Så för att den här synen ska ändras så ska jag fara till arbetsförmedlingen nu (om jag hittar det vill säga) och skriva in mig där och ta mig ett litet snack med dom, vilket blir intressant. Så vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Sandra säger:

Mohaha! Vi har en bordslöpare i skinn!!

Svar: Jag vet kioskis ;P
Linda Hurtig

2012-08-22 | 12:54:43
Bloggadress: http://Sandrahurtig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback