Vi hade iallafall tur med vädret..

Idag har jag mycket småsaker att göra som jag egentligen inte vill göra vilket leder till ångest, ångest, ångest. Usch! Jag önskar att jag bara kunde njuta av det fina vädret som alla andra men istället är jag fast i Svensbyn som vanligt och måste göra mina tråkiga/jobbiga småsaker som inte går att skjuta upp! Dock så går dom tack och lov gode snabbt också, men anyway. Därför får någon som är i närheten av Svensbyn jättegärna komma förbi en sväng och säga hej, jag behöver sällskap just nu!

Tror jag hursomhelst ska börja med att duscha av mig, det brukar alltid lugna nerverna litegrann. Sen kan jag ringa mina samtal som ska ringas (har lite fobi mot att ringa samtal vilket är gode konstigt eftersom jag har varit telefonförsäljare?), så vi hörs när vi hörs kära vänner! Njut av den fina dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback