Vad har hänt med mig?

Idag vaknade jag före väckarklockan ringde av någon anledning. Jag vet inte om det är bra eller dåligt med tanke på att jag inte kunde somna igår heller och somnade kring 1.00 så hade väl behövt all sömn som jag kunnat få men, har sovit väldigt dåligt de senaste dagarna och vaknat flera gånger under nätterna. Så min kropp gör inte riktigt som jag vill nu för tiden men förhoppningsvis är det väl bara en svacka. Dock hoppas jag att den går över till inatt eftersom jag inte brukar klara så många nätter i rad med dålig sömn när jag ska jobba.

Efter jobbet idag ska jag försöka att hinna förbi Magnus en sväng som idag fyller år. Dock så är det osäkert ännu om jag tar mig ända till Degeränget från stan, men det brukar allti ordna sig på ett eller annat sätt. Nu ska jag dock fixa det sista innan jag far så att jag är klar när skjutsen kommer. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback