Slö söndag.

Det är konstigt att även fast man rensar ut hur mycket kläder som helst ur sin garderob så verkar det inte bli mer plats. Jag har så pass mycket kläder just nu att om jag tvättar all tvätt på samma dag så ryms inte alla mina kläder i garderoberna. Och ändå känns det som om jag aldrig har någonting att ha på mig.

Hur som helst har detta varit en väldigt lugn söndag. Jag har inte gjort många ryck utanför mitt rum. Däremot kom Magnus förbi en sväng så då hann jag med att umgås lite med honom, bjuda på muffins och spel tv-spel. Annars har jag nog mest legat i sängen och sett Glee.

Imorgon har jag däremot planerat en lite aktivare dag då städning och annat står på schemat. Brukar fort börja må dåligt med mig själv om jag inte får någonting vettigt gjort.

Tänkte även bjuda på lite bilder från gårdagen som blev supertrevlig och superlyckad, hade en riktig toppenkväll med alla mina fina vänner!

Lite förfest!

Ett av födelsedagsbarnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback