Skönt med en nykter helg!

Nu har jag fått sova ut efter två dagar då jag somnat alldeles för sent. Igår hämtade jag mina föräldrar så kom i säng först kring 4.00 och lyckades somna hyfsat fort i alla fall vilket var skönt eftersom inte fredagens sömnlösa natt upprepades. Dock så somnade jag ju bara en timme senare då men det jobbigaste är ju att inte kunna somna, inte hur sent man somnar.

Gårdagen var väldigt mysig. Det började med att jag och Marina satt på Nodo och drack lite te och fikade och bara skvallrade lite som vanligt. Efter att ha suttit där i någon/några timmar så bestämde vi oss för att gå en liten promenad. Vi gick runt hela staden (vilket dock inte blir så långt i Piteå men..) och tillbaka igen tills vi började frysa rätt så rejält. Efter att vi gått lite så for vi hem till Svensbyn där vi såg lite filmer och käkade popcorn.

Det har varit superskönt att få vara nykter en helg även fast jag har varit lite uttråkad emellanåt under de tillfällen då jag inte har haft någonting att göra. Men då har jag istället kommit på saker att göra och jag har fått trevligt i alla fall. Jaja. Nu ska jag försöka få någonting vettigt gjort den här söndagen eftersom jag inte fick någonting gjort igår eftersom jag fastnade i en bok och bara läste. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback