On-off-on-off.

Idag är jag lite halvt aktiv. Jag har fått ryck då jag har till exempel dammsugat, lagat god mat och diskat vilket ju är superbra. Dock så har jag suttit mig ner och sett serier emellanåt eftersom jag helt plötsligt kände att jag tappade energin. Det gick någon timme och energin kom tillbaka igen för att försvinna ett tag senare. Det är ju dock bättre än att jag bara är off idag men hade gärna haft ännu mer energi. Hoppas på ett sista ryck innan mina föräldrar kommer hem så jag kan göra lite mer nytta.

Nu sitter jag i alla fall och dunkar musik i mitt tomma hus eftersom det är ett måste när jag städar. Musiken måste ju liksom höras över dammsugaren! Jag undrar hur det kommer att gå när jag skaffar lägenhet.. Hehe.

Klockan halv sex idag så märkte jag att mina föräldrar fortfarande inte var hemma, så jag ringde dom och dom påminde mig om att dom skulle på middag hos min farbror vilket jag självklart hade glömt. Så då bestämde jag mig för att slänga ihop lite mat själv. Så jag bestämde mig för att göra kycklingwook med de få ingredienser jag hade och den blev då riktigt supergod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback