Nail art.

Har haft en mysig kväll med Sara som sällskap. Hon har varit och köpt en bil i Boden idag så då kom hon hit och visade upp den och så passade vi även på att fara förbi Jocke och Jennifer i deras lägenhet och säga hej en sväng. Efter att vi varit där så for vi tillbaka hit till mig och såg Djurkyrkogården, så nu sitter jag här och darrar av rädsla för mig själv.

Eller, så mycket darrar jag väl inte eftersom jag ändå lyckades måla mina naglar på ett lite roligare sätt. Jag har alltid velat kunna göra naglarna lite roligare med mönster m.m. men har självklart alltid misslyckats när jag väl provat. Men nu insåg jag att jag bara behöver något tunnare att måla med så jag tog helt enkelt en spetspenna och provade att måla ett litet hjärta på vardera nagel på vänsterhanden. På högerhanden blev det dock lite svårare att måla så där blev jag lat och gjorde bara en prick istället. Men jag blev gode nöjd med vänsterhanden i alla fall.

Självklart har jag tagit en bild på detta, både med systemarn och med mobilkameran, men eftersom det verkligen syntes hur risiga mina naglar är (vilket dom alltid är den här årstiden) med systemarn så får ni nöja er med mobilbilden som i alla fall visar lite hur det blev. Och kan även tillägga att jag inte biter på naglarna, men eftersom dom blir så tunna under vintern så måste jag ha dom korta den mesta av tiden. Intressant att veta va?

Som "underlack" har jag ett mörklila nagellack och hjärtarna är målade

med ett glansigt vitt nagellack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback