Lite bilder från i lördags!

Sitter och kopplar av med en kopp chaite för tillfället. Kom nämligen just in från en promenad i det fina vädret. Så även jag fick se solen idag! Dock så känns det redan som om jag har fått fler fräknar nu igen, det är gode roligt att så fort jag är ute i solen kommer mina fräknar fram. På sommaren ser jag nästan smutsig ut i ansikten på grund av alla fräknar, men det har väl sin charm också antar jag.. Vem vill inte se smutsig ut liksom? Hehe.

Har även hunnit med att tvätta några maskiner och städa badrummet idag, så det känns som om jag har fått riktigt mycket gjort vilket är skönt, och så har jag dessutom ringt de där viktiga samtalen också som jag pratade om, och självklart var det inte lika jobbigt som jag förutspådde att det skulle vara.

Så nu är jag på väldigt mycket bättre humör, och därför tänkte jag att jag skulle bjuda er på lite bilder från Jennys födelsedagsfest. Så här har ni fina människor:

Världens gladaste tjej?

Kortspel på hög nivå! Födelsedagsbarnet till höger!

Musiktävling! Behöver jag ens tillägga att vi vann? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback