Långfredag

Hej och glad påsk på er alla! Idag är det en helt underbar dag ute och jag har hunnit varit ute en liten sväng och kollat läget. Denna fredag kommer nog främst spenderas med min familj eftersom papi fyller år idag och alla ska komma hit och fira honom med lite god mat med mera. Senare på kvällen kommer jag däremot säkert ränna iväg någonstans.

Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev, men det har inte hänt så mycket i mitt liv den här veckan, så det har inte varit så mycket att skriva om. Igår jobbade jag med att dema på Ica i roknäs där jag skar upp korv och allt möjligt för fulla muggar, vilket gick bra. Senare på kvällen for jag förbi min syster där vi såg Big Brother och någon konstig komedi som var bra vilket konstiga komedier brukar vara. Nu ska jag däremot börja göra mig klar och gå ner och överraska papi med hans födelsedagspresent som han inte har fått än, hehe. Ha det bra och ha en bra påskhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback