Harry Potter

Har haft en mysig kväll som spenderades med lite fina människor och med den unga versionen av Harry Potter! Som man får åldersnoja när man ser dom filmerna och inser att det var faktiskt tio år sedan man såg den första av dom. Men fortfarande är dom lika bra, och jag väntar fortfarande på att det där brevet ska komma som säger att jag är intagen till Hogwarts, men inte har det kommit än! Den måste nog ha kommit bort med posten, hehe.

Nu ligger jag i alla fall i sängen och ska sova alldeles strax, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg till er så att ni vet att jag lever. Har också hunnit med att få lite nytta gjort sedan jag kom hem, har nämligen startat en tvättmaskin och stoppat in lite kläder i mina garderober, så nu går soffan att sitta på igen, tack och lov! Fick även ett oerhört starkt sug av att tillverka någonting, så jag bestämde mig för att virka lite till ett avsnitt av Sons of Anarchy, vilket var väldigt stimulerande när jag inte har hållit på med varken stickning eller virkning på superlänge. Dock hann jag inte klart, men det förväntade jag mig inte heller att jag skulle göra.

Nu ska jag däremot sova lite, är väldigt trött och det är bara min vanliga dos av adrenalin som jag alltid får på nätterna som håller mig vaken, så det kommer nog bli så att när jag lägger ner datorn och sluter ögonen så kommer jag nog somna gode snabbt. Så god natt på er och så får vi höras imorgon eller någon annan dag! Puss och kram mina fina vänner och icke vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback