Hann med allt!

Oj vilken bra dag jag har haft! Älskar när det väl är lite fart på min annars så tråkiga och ohändelserika vardag. Jag fick låna bilen så hade tillgång att göra alla de saker som jag hoppades hinna med. Så jag, Jenny och Johanna beställde hem sushi och satt och åt hos Jenny och skvallrade lite. Sen for jag därifrån kring 19.00 och for då direkt till Sara där vi firade henne med lite tårta och annat gott. Tog även lite bilder under dagen, dock blev det ju med mobilen som vanligt när jag är någon annanstans än hemma och ränner eftersom jag aldrig orkar bära med mig systemarn när jag ska ut och ränna en hel dag, men dåliga bilder är bättre än inge alls, right?

Nu sitter jag dock och försöker koppla av med en kopp te och musik på hög nivå. Känner mig väldigt uppe i varv, vilket dock kanske bara är bra eftersom det leder till att jag städar lite, men känner mig även lite orolig på något sätt, vilket kan bero på att jag känner att jag inte har så bra koll på mitt liv nu, vilket betyder att jag behöver jobb så fort som möjligt. Som jag hatar när jag har den här känslan. Jaja, här har ni i alla fall bilderna:


Världens godaste sushi!

Fina tjejer!

Mer fina brudar! Födelsedagsbarnet Sara var happy!

Saras syster Frida hade gjort en superfin och supergod tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback