Fredagen.

Har haft en helt wonderful kväll med Sara och Bea ikväll alltså. Det började med att Sara ringde mig kring 19.00 och sa att vi skulle på konsert 20.00, så det blev att stressäta och göra sig klar i rekordfart. Konserten var oerhört bra och dom var väldigt duktiga och var verkligen inga amatörer. Efter konserten bestämde vi oss för att fara på Nodo för att dricka lite kaffe (te för mig) och mysa på. Där var vi till strax innan 22.00 då vi bestämde oss för att gå på Challenge och dricka vatten och stöta på odrägliga människor, vilket vi gjorde! Vi hann nämligen inte vara där så länge innan en 70-årig man kom fram till oss och sa att vi fick 300 :- var om vi följde med honom alla tre. Detta var då ingenting som vi nappade på utan vi nobbade honom gode direkt, hehe. Detta ledde då till ett väldigt gott skratt, men man blir ju glad av att man är uppskattad av någon i alla fall.. ;).

Vi bestämde oss dock för att fara hem kring 00.30 eftersom pensionärerna började bli lite trötta. Jag fick ont i huvudet, Sara blev supertrött och Bea fick ont i magen. Kan även tillägga att vi allihopa var nyktra. Så sammanfattningen av kvällen är att jag nog inte kunde ha haft en bättre kväll, så tack mina underbara vänner för en lika underbar kväll! Två hela bilder togs under kvällen och dom ska ni självklart få!


Sara och Bea på Nodo.

Jag och Sara på Nodo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback