Första dagen av resten av mitt liv.

Usch, är fortfarande på dåligt humör! Vet inte varför jag blir så här när jag har haft världens bästa dag, säkert bara många tankar som cirkulerar. Har försökt att skriva av mig lite, vilket brukar hjälpa, även fast jag hatar att skriva saker som jag inte kan dela med mig, dock så finns det ju saker som är way to privata för att skriva till exempel här på bloggen, därför brukar jag alltid skriva ner en låttext eller någonting istället som beskriver hur jag känner.

Hur som helst så gör all den här ångesten som jag känner just nu att jag inte vill sova, eftersom jag vet att om jag lägger mig ner i sängen utan att göra någonting alls överhuvudtaget så kommer det bara bli värre. Dock så har jag tagit fram en diktsamling som jag kan läsa i tills jag blir trött nog för att somna, så jag hoppas att det går vägen.

De senaste timmarna har jag sysselsatt mig själv med att rensa ut lite i mina garderober och i mina lådor, så har slängt lite saker och rensat ut lite kläder m.m. Kände ett behov av att jag var tvungen att rensa ut lite av mitt gamla liv. Imorgon börjar nämligen mitt nya liv. Vilket jag ska börja med smoothie eller eventuellt havregrynsgröt i fall att vi inte har nå yougurt eller annat virke. Sedan ska jag städa mitt rum och kanske hänga upp lite tavlor m.m. och efter det ska jag söka ännu mer jobb så att det ordnar upp sig för mig någon gång. Så, idag är första dagen av resten av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback