Forever alone?

Just nu känner jag mig helt slut! Både jobbardagarna idag och igår har gått jättebra, men det har varit otroligt mycket folk så har fått vara igång hela tiden, vilket bara är roligt. Dock så har jag inte känt av att jag har varit trött någonting, vilket också är superbra förståss, men det leder då till att jag förvandlades till en zombie nu när jag kom hem istället. Känner mig som en av världens tragiska människa!

Att jag just har avnjutit min middag (som bestod av rester ätna ur en matbox) i ensamhet framför datorn gör inte saken bättre. Fast är man seg så är man så det är ju inte så mycket mer som man kan göra åt det. Dock så tror jag att jag snart ska fara förbi Victor en sväng där det är lite party och säga hej i alla fall. Sen blir det hem och sova. För imorgon vankas det ännu mer jobb! Och så ska jag upp tidigare eftersom jag ska mot Luleå. Gah. Jaja, nu ska jag föna mitt nytvättade hår och slänga på mig lite mascara, och efter det ska jag fara en sväng. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback