Dricker vin ikväll.

Trots att jag hade världens underbaraste dag igår så kunde jag inte somna på natten. Jag låg och vred mig, hade ångest och vaknade tusen gånger när jag väl hade somnat. Trots detta så blev jag väckt 11.00 "imorse" (vilket är gode tidigt för mig) och valde att inte somna om. Istället gick jag och gjorde en rejäl frukost bestående av smoothie och macka, vilket genast fick mig piggare. Har även hunnit med att deklarera idag och nu väntar jag bara på att Sara ska komma så att vi kan börja bege oss mot stan och fixa oss m.m. Ser grymt mycket fram emot kvällen och jag tror att det kommer bli en otroligt bra dag. Men samtidigt ska man aldrig ha för höga förväntningar, för då är det ofta någonting som inte går som man vill.

Kom även på att jag och Marina faktiskt tog lite fina mobilbilder igår när vi var ute och gick, så tänkte bjuda på en av dem bara för att ett inlägg blir SÅ mycket roligare med bilder. Så, ses vi i dimman ikväll?


Det roligaste är nog att mobilen speglas i våra solglasögon, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback