När man är arbetslös får man mycket att göra!

I lördags var jag på en gemensam möhippa och svensexa för Therese och Jugge som smet iväg och gifta sig i december förra året, så då överaskade vi dom nu, nästan ett år senare istället.

Så igår ägnade jag mig åt att göra deras "bröllopspresent" som dom fick senare på kvällen. Resultatet blev så här:

Jag tog en bild från Thereses blogg som var på henne och på Jugge, gjorde om den i photoshop och skrev ut den på ett oh-papper, och sen lånade jag en oh från pappas jobb och skissade av med blyerts. Efter att jag gjort det var det bara att måla tavlan med svart färg och sen så var den klar! Det är grymt enkelt och blev hur snyggt som helt! Så det var inte sista gången jag gjorde så här.

Idag blir det nog en lugn dag. Har hunnit vara på möta med min jobbcoach nu på morgonen, men nu är jag så trött att jag tror att jag måste gå och vila en stund igen.

Det som också har hänt är att jag har varit på arbetsintervju igår på goexcellent. Det gick bra tycker jag även fast jag var rätt så nervös innan, så nu väntar jag spänt på beskedet om jag har fått jobbet eller inte. Det skulle vara guld värt om jag fick det!

Nu ska jag gå och vila en stund, känner att det här kommer att bli en riktigt lugn och skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback