Jobb!

Hej!
Mycket har hänt sen jag sist skrev även fast det inte var allt för länge sedan. Jag jobbade ju åt piteortens och demade torsdag och fredag vilket gick bra förutom att jag hade feber under första dagen av fredagen och höll på att tappa rösten emellanåt, men trots förkylningen kan jag ändå säga att det gick riktigt bra.

Det andra som har hänt är att jag så gott som har fått jobb. Ska på kurs hos GoExcellent på måndag så nu hoppas jag bara att förkylningen har lagt sig innan dess så att jag får vara frisk och kunna fokusera till 100 procent, men just nu känns det som att förkylningen är på väg nedåt i alla fall.

Så jag svävar som på moln just nu och är hur glad som helst! Så glad att jag till och med vaknade före 10.00 idag, och hur vanligt är det när jag dessutom är sjuk?

Nu ska jag göra mig klar för dagen så att jag är redo ifall att någonting händer. Vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback