Pyssel

Tänkte bjuda på lite pysselbilder av vad jag har gjort i helgen:

Jag har gjort det här pannbandet till Lovis, fast som ni märker så blev även Melker sugen på att prova. Jag fick mönstret av Marina och bestämde mig för att prova på att göra ett svart till mig själv först, men efter ett tag så märkte jag att jag hade gjort fel så var tvungen att riva upp allt, och eftersom Lurvet har varit hos oss i helgen så bestämde jag mig för att göra ett till henne istället. Så resultatet blev alltså så här då!

 

 

Och så har jag ju även pratat om att jag skulle lägga upp bilder på julkorten som jag har gjort så tänkte passa på att göra det nu också när jag ändå skriver ett pysselinlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback