Pepparkakskonst

Var det bara jag som fastnade för "pepparkaksgranen" som är på startsidan för blogg.se idag? Den bara måste jag prova att göra! Var ju hur söt som helst och såg inte svår ut alls, men först och främst kanske jag och Anton ska börja med att göra klart pepparkakshuset som vi började med i torsdags så att vi får se hur det blir i alla fall.

Några av delarna till pepparkakshuset som Anton improviserade till!

(Bilden är tagen med min "kanon"bra mobilkamera)

 

Idag blir det jobb som vanligt på onsdagar, 17.00-21.00, så det ska nog gå bra. Tills dess ska jag bara ta det lugnt och se på serier tills Anton kommer. Ska även försöka att hinna med att gå på The bodyshop innan jag börjar eftersom dom har några bra klubberbjudanden där idag.

Men nu blir det serier som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback