Onsdag idag va?

Sitter i min poncho som är mer lik en filt än ett klädesplagg och bara myser på. Känner mig fortfarande lite dålig i halsen men det borde nog gå bättre att jobba idag skulle jag tro. Annars händer inte så mycket mer idag, ska in en stund på stan innan jag börjar och möta Anton som har lovat mig att idag ska han faktiskt gå med mig på stan, så det blir trevligt även om det bara blir i 40 min, men alla stunder som jag hittar på någonting räknas när jag jobbar dom tiderna som jag gör.

Igår började jag och Anton se The walking dead, och det verkar som att alla har rätt när de säger att det är en riktigt spännande serie. Jag får nämligen inte se något avsnitt utan Anton, och det är första gången som jag verkligen inte får se någon serie utan honom. Kanske borde tjuvse något avsnitt ändå? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback