Om inte stan har öppet får plånboken lida..

Idag var det tänkt att vi skulle gå på stan, men det var innan vi kom på att idag är det faktiskt en röd dag, så det enda som har öppet är gallerian vilket gjorde att det inte kändes så värt att fara in till stan. Så istället satte jag mig framför datorn och gick in på Hm.se där jag råkade beställa lite saker bland annat dessa mysiga skor:

Har velat ha ett par liknande skor länge så det kändes som om det äntligen var dags för mig att beställa hem ett par. Även några andra saker råkade jag klicka hem, men dom får ni se senare!

Idag ska vi äta middag från Thai Garden som nog har världens godaste maträtt som heter Pad thai, och annars blir det nog att ta det ganska lugnt för min del i alla fall, fast Anton funderade däremot på att ta sig någon öl, så vi får se hur det blir. Men nu ska jag gå och hoppa i sängen där Anton ligger och sover, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback