Nattinlägg

Insåg att det var ett tag sen jag skrev igen så bestämde mig för att pressa in ett nattinlägg på schemat! Har varit vaken och hållit på med lite julklappar tills nu och jag lider ju tyvärr av den åkomman att när jag väl har börjat så kan jag inte slutat, vilket är på både gott och ont.

Helgen har varit bra. I fredags så var jag ej så pigg så det blev en lugn hemmakväll med thaimat till middag, vilket var väldigt mysigt. I lördags så var vi lite mer fullbokade. Det började med att jag steg upp tidigt för att gå på stan med Anton och Eva, tills jag fick reda på att Jennie tjuvkommit hem från Göteborg utan att förvarna och ville äta lunch med oss syskon, så sagt och gjort så lunchade vi tillsammans och for sedan förbi min bror en sväng. På kvällen så hann vi även med att bowla med Linus och Michaela så det var väldigt trevligt.

Idag har vi varit på julmarknad och på skylsöndag och bara myst på här hemma med adventsmys, så min helg har med andra ord varit ovanligt bra och mysig!

Men nu är det dags för mig att bege mig mot sängen så att jag också får lite sömn. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback