Lite av varje

Hejhej! Idag är en sådan dag då jag är trött och hängig vilket inte passar så bra eftersom jag har varit och jobbat och haft ont i halsen, och tyvärr är det ju så att när man har ont i halsen så är inte mitt jobb så passande eftersom det är ett jobb där rösten ger alla intryck som kunderna får av en, så det har inte gått vidare bra för mig att jobba idag.

Hur som helst så började jag dagen med att se lite serier innan jag begav mig till Marina som bland annat hjälpte mig att virka. Och annars har jag som sagt varit och jobbat och nu har jag och Anton suttit och sett serier men tända ljus och choklad.

Min första virkning! (Även fast Marina gjorde det mest av den ;))

Lite tända ljus! Fick just en hjärtattack då Anton lyckades välta

ner en av dom, men som tur var så höll den helt och hållet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback