Inspiration

Den här helgen blir nog rätt så lugn och skön. Har inte alls mycket planerat vilket bara känns skönt faktiskt. Dock så ska jag vara med Marina nu som ska hjälpa mig att sticka ett pannband! Det är alltid lika roligt att prova på att sticka någonting nytt.

Började förresten med julkort för några dagar sedan under en natt då jag inte kunde sova. Har inte bestämt mig om jag ska lägga ut någon bild ännu eftersom det inte blir lika stor överaskning för dom som får dom då, men samtidigt har jag ju aldrig lagt ut någon bild på något kort jag har gjort, och det är ju alltid roligt med inspiration, right? Så vi får se hur jag gör.

Men nu ska jag vänta på att Marina kommer och hämtar upp mig! Vi hörs väl mer i helgen förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback