Godkväll, Godkväll!

Hejhej!
Har varit lite död de senaste dagarna p.g.a. sjukdom. Har nämligen blivit extremt förkyld igen, så förkyld att jag till och med har fått tillbaka mina fruktade munsår!!
Men trots detta har jag ändå varit och jobbat idag vilket faktiskt gick oväntat bra, det var bara i slutet som jag kände att min röst var på väg att krackelera så det var ju i alla fall skönt.

Annars har det inte hänt så mycket förutom att jag då har varit och noppat och färgat ögonbrynen vilket verkligen behövdes. Så tänkte bjuda på en bild av hur det blev innan jag kryper ner i sängen och myser med Fjanton.

Bilden är tagen när jag precis hade färgat dom så dom är inte riktigt så

mörka egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback