Boka tider

Idag är jag trött, det blev en allt för sen natt igår tyvärr då jag har lite tvångstankar som sa att jag både var tvungen att sticka klart garnet och läsa ut boken samtidigt som jag spelade wordfeud på Antons mobil. Så passade på att ta mig en rejäl sovmorgon.

Jag börjar jobba kl 17.00 som vanligt och vet inte vad jag ska hitta på tills dess. Funderar på att cykla ner till Step in en sväng och boka ett massagepass, fick nämligen ett presentkort av Anton när jag fyllde år så det hade varit perfekt om jag hann med att boka in ett pass i veckan då jag inte jobbar på torsdag eller fredag. Ska även försöka att boka tid för ögonbrynsplockning och färgning då mina ögonbryn ser ut som en djungel för tillfället, men det hinns nog med.

Men nu ska jag gå och äta någonging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback