Mys kväll

Denna lediga dag förstörde jag genom att sova till 13.00, då pa ringde och väckte mig. Så jag steg upp, åt en lång frukost bestående av flingor och mjölk och mest bara tog det lugnt i 40 minuter. Sen bestämde jag mig för att gå en kort promenad vilket jag då gjorde, men tyvärr hann jag då inte gå så långt utan gick bara i ca 10 minuter eftersom jag var tvungen att fara hem och duscha innan Anton kom.

Annars har vi inte gjort så mycket. Slängde ihop en middag bestående av ungsstekt kyckling, klyftpotatis, grönsaker och örtsås.

Ikväll funderar vi även på att fara på bio och se "Pirates of the Carribean", så det blir spännande.

Dagens middag.

Gav den här till Anton igår. När den var klar så fyllde

jag den med nonstop- och zoogodisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback