Fritid? Vad är det?

Idag har jag varit ledig, för andra dagen i rad och jag känner faktiskt redan att jag börjar bli lite rastlös. Nyss tänkte jag till exempel att jag inte hade pluggat sedan i söndags, och jag känner lite ångest över att jag inte har pluggat eftersom det fortfarande känns som om jag borde göra det, även fast jag inte behöver det, men det är väl någonting som går över I guess.

Igår spenderade jag min lediga dag med att städa mitt rum rätt så supernoga. Jag till och med dammtorkade lampan, och det är ju rätt så exlusivt. Jag hann även med att se ett gossip girl avsnitt samtidigt som jag lagade mina leggings. Jag passar verkligen som hemmafru.

Idag spenderade jag min andra lediga dag med att gå på stan, träffa min syster Therese som bjöd mig på lunch, träffa Anton och träffa Marina. När jag kom hem hann jag knappt vara hemma en timme innan jag åkte in till stan igen för att dra på Nodo med Marina och Mange. Sen kom även Anton förbi en snabbis där också.

Jag har även hittat ett par studentskor nu som jag tycker är helt underbart snygga. Bara därför att jag har för mycket fritid nu så har jag till och med fotat dom, så här får ni en bild:

Lite varma kanske, men dom är grymt sköna så jag klarar mig nog

i dom halva dagen i alla fall tills jag kommer hem till Svensbyn och

kan byta. Och varför jag inte valde vita beror på att nästan alla

vita skor är så kallade "mördarskor" som fötterna dör i.


Och så har jag även hunnit med att göra ett nytt armband.

Så om någon är sugen är det bara att höra av sig. 35:-

kostar det, och det finns även i silver.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback